Digi brunch: Správa úkolů
1) Barbora Kowaczyková | Sales manažer ve Freelo
Freelo je online aplikace pro organizaci pracovních postupů a komunikaci s členy týmu nebo klienty. Díky Freelu každý ví, co má dělat, kdy je termín a kde vyhledat potřebné informace. Během příspěvku se dozvíte, jak se s online nástrojem pracuje, jaké je jeho prostředí a jaké přináší výhody pro organizaci.
2) Mgr. Jiří Škop | starosta města Police nad Metují
Starosta města představí zkušenosti s aplikací Freelo z vlastního pohledu uživatele a starosty. Dozvíte se, jak systém pro správu úkolů na úřadu implementovali a jak se systém dosavadně osvědčil.
3) Josef Lochman | konzultant CIRI & EDIH Northeast
Josef Lochman v závěru ve stručnosti představí další nástroj pro správu úkolů, a sice Microsoft Planner, který je součástí klasického balíčku Microsoft 365.
Občerstvení na akci zajištěno. Účast je po registraci ZDARMA.