Workshop

Digi brunch: Správa úkolů

Zveme Vás na další kulatý stůl pro veřejnou správu, tentokrát pod novým názvem Digi brunch. Při našem dalším setkání se zaměříme na využívání a praktické zkušenosti s aplikací pro správu úkolů Freelo. Součástí akce bude i krátké představení obdobného nástroje Microsoft Planner.
Datum konání akce
5. 6. 2025 9:00 - 12:00
Místo konání
Pellyho domy, Masarykovo náměstí 75, Police nad Metují
Organizátor
Centrum investic, rozvoje a inovací (CIRI)

1) Barbora Kowaczyková | Sales manažer ve Freelo

Freelo je online aplikace pro organizaci pracovních postupů a komunikaci s členy týmu nebo klienty. Díky Freelu každý ví, co má dělat, kdy je termín a kde vyhledat potřebné informace. Během příspěvku se dozvíte, jak se s online nástrojem pracuje, jaké je jeho prostředí a jaké přináší výhody pro organizaci.

2) Mgr. Jiří Škop | starosta města Police nad Metují

Starosta města představí zkušenosti s aplikací Freelo z vlastního pohledu uživatele a starosty. Dozvíte se, jak systém pro správu úkolů na úřadu implementovali a jak se systém dosavadně osvědčil.

3) Josef Lochman | konzultant CIRI & EDIH Northeast

Josef Lochman v závěru ve stručnosti představí další nástroj pro správu úkolů, a sice Microsoft Planner, který je součástí klasického balíčku Microsoft 365.

Občerstvení na akci zajištěno. Účast je po registraci ZDARMA.

 

Soubory ke stažení
Pozvánka.pdf
Sdílejte na sociálních sítích